Turistické středisko Svišti - Podzimní třináctka 2001

Podzimní třináctka 2001

Tento článek napsal člen našeho oddílu.

1.den
Ve dnech 27.-29.10.2001 se konala Velká podzimní třináctka. V 12:15 byl sraz na nádraží. Jeli jsme nejprve vlakem do Jablunkova-Návsí a pak autobusem do Dolní Lomné (hotel Pod Akáty), potom jsme šli do penzionu Beskydka, kde jsme strávili třináctku. Byli jsem ubytováni v chatkách, já jsem měl chatku č.9, se mnou tam byli: Sova, Peťa, Netopýr a Petr. Po ubytování se všichni přemístili před chatky a šli jsme na večeři. Po večeři byla první hra do třináctky, jmenovala se Uzlovačka, úkolem bylo, že šestník vybral jednoho z družiny a ten reprezentoval svou šestku v uzlařském závodě. Po soutěži byla večerka (21:00 hod).
2.den
V 7:00 byl budíček a v 8:00 hodin snídaně, po snídani jsme hráli 2 soutěže do třináctky, jmenovala se běžecká štafeta, úkolem bylo, že která šestka vyběhne kopeček tam a zpět, tak vyhrává. Večer nám Ježek četl ze svého starého skautského deníku, bylo to velice zajímavé.
3.den
Jako obvykle budíček byl v 7:00 hod. a pak po snídani jsme si vzali malou polní a vydali se na chatu Severku. Na Severce nám Aleš všem koupil čaj na ohřátí. Blížila se hodina dvanáctá, tak jsem se sbalili a pospíchali zpátky do penzionu Beskydka, aby jsme stihli oběd. Po obědě jsme si všechny věci zabalili a batohy jsme dali před chatku. Nakonec jsme si je vzali na záda a šli na autobusovou zastávku. Autobus nás vzal do Jablunkova-Návsí, tam pak jsme přestoupili do vlaku, který jel do Českého Těšína, na nádraží nás už čekali nedočkaví rodičové. Ještě jsem zapomněl: Podzimní třináctku vyhrála šestka Žlutá (21b), 2.místo-Zelená (19b) a nakonec je Fialová (7b).

Párek

Penzion Beskydka

Účastníci třináctky
Chatky kde jsme byli ubytováni Chvilka na hru (Dvojka,Mišák,Miša,Veverka)
Hra uzlovačka Kdo něco zapomněl,tak mu to Ježek připomněl (L-Orel,na P-Ježek)