Turistické středisko Svišti - Podzimní třináctka 2006
Podzimní třináctka 2006
( 26.-29.10.2006 )

Všichni jsme se těšili, všichni jsme se připravovali a konečně jsme se dočkali. Další podzimní 13. Přesně v 7:00 jsme byli ráno připraveni se svými „bágly“v hale ČD a mohli jsme vyrazit na čtyřdenní pobyt do České Třebové. Rozloučili jsme se s rodiči a rychle spěchali na vlak. Jízda vlakem nebyl až natolik pohodlná z důvodu toho , že všechny kupé byly plné a tak jsme byli rozházeni po celém vagonu. Ale cestu si každý uměl zpříjemnit. Například: povídáním, hraním karet ale i jinými způsoby. Po jednom přestupu a asi třech hodinách cesty jsme konečně byli na místě!Česká Třebová - Vystupovat. DDM kamarád ve kterém jsme se měli ubytovat bylo necelé tři minuty od nádraží takřka přes cestu. Po rychlém rozkoukání jsme se okamžitě zabydleli. Vedení si rozdělilo úkoly a už to frčelo.A první odpolední program? Tuki s Martou a všemi svišti se vydali do parku a Aleš s Hanýsem se postarali o večeři. V parku jsme hráli zábavné hry a dobře se bavili.Po návratu do DDM každý zabral své místo u stolu a čekal na večeři. Mňam gulášovka! Poté už jen následoval večerní program v podobě her a večerka.
Další den ráno se všem vstávalo dobře. Proč? Byl před námi další výlet. A sice do Brna. Snídaně proběhla relativně dobře a tak nic nebránilo tomu abychom si rozdělili balíčky se svačinkami a vyrazili na vlak. Cesta vlakem byla téměř identická s tou předchozí ale s tím si my už umíme poradit. Všichni se těšili hlavně na rozchod a těšili z představy o velkém nakupování. Po příjezdu do Brna jsme se vydali k velké mapě a zjišťovali kde teď vlastně jsme? Poté co to Ali zjistil jsme se vydali na náš první ze dvou cílů v Brně, tím byla hrobka kapucínů všichni byli poučeni o etiketě a o tom jak se mají chovat a šlo se na prohlídku. Některém pohled na lidské ostatky nedělal dobře a některým to zase nevadilo. Po ne příliš dlouhé prohlídce a jednom focení jsme se vydali na náměstí svobody kde již následoval vytoužený hodinový rozchod. Každý se vydal jinam a vyrazil do obchodů. Obdivovali jsme také okolo pojíždějící historickou tramvaj. Po hodině jsme se opět sešli a vyfotili a vydali na pevnost Špilberk! dominantu Brna! Hanýs s Tukim tentokrát vedli a úspěšně! A když jsme vyšlapali pro nás malý kopeček ke Špilberku kochali jsme se chvíli vyhlídkou a poté vyrazili na prohlídku sklepení, ta se všem velmi líbila a někteří se u ní docela dobře pobavili. Pak jsme si ještě prohlídli studnu a zvonkohru na nádvoří a vyrazili jsme ještě jednou na vyhlídku. No a pak jsme sešli zpátky do města a hurá na vlak! Nastoupili jsme, uvelebili se a někteří si také ještě po cestě zdřímli, byli jsme rádi když jsme dorazili zpět do DDM, chvíli jsme odpočíval, relaxovali hráli hry a mezitím byla připravena večeře. Po večeři jsme se ještě dobře bavili při Hanýsovo a Tukiho hrách. Spát se nám nechtělo ale co se dalo dělat! Rychlá sprcha a hurá do improvizované postele.
Ráno, sluníčko - vstávat! Snídaně, příprava, zábava - hurá na výlet do města České Třebové. Všichni byli opět rádi. Není se čemu divit. Každý rád nakupuje, moc jsme toho nenakoupili - byl totiž státní svátek ale město jsme si prohlédli. Odpoledne byl v plánu útok na aquaparku to se také stalo - dobyli jsme ho. Všichni byli poučeni co nesmí dělat a pak už jen trádá do bazénu. Všichni se hned hrnuli na tobogán ve kterém se všichni hodně vyřádili prostě a jednoduše – zábava. Nikomu se nechtělo zpět do DDM, ale museli jsme.cesta zpět se zdála delší než tam. Ale došli jsme!rychle povečeřeli a dlouho se bavili u super her až do večerky.
Poslední ráno! Balení, uklízení! To probíhalo už od rána. Je tu neděle a jedeme domů. S balení jsme byli kupodivu rychle hotovi. Vybrali jsme si své svačinové balíčky a všichni si ještě jednou kolektivně zahráli hru. Pak jsme již vyrazili na vlak, chvíli jsme čekali, ale to bylo v pořádku asi tušíte jak probíhala cesta vlakem. Ano,ano tak stejně dojeli jsme do Těšína, rozloučili se a řekli si tu hezkou větu - už se těším na tu jarní 13.

Tuki

5.)
Orel
740 bCelkové pořadí po 13 her

Jedna ze třínácti her do podzimní 13 (Veka a Jelen) Jedna ze třínácti her do podzimní 13 (Tygr a Kubík) Jedna ze třínácti her do podzimní 13 (Tygr a Hroch) Hroch Kapucínská hrobka - Brno
Vlček a kašna :-)
Hradní příkop - Špilberk
Kasematy - Špilberk Kasematy - Špilberk
Kasematy - Špilberk
Důkaz že jsme byli na hradě Špilberk :-)
Takhle spí Svišti :-) (Vlček, Pavlík a Kubík) Takhle spí Svišti :-) (Jelen a Orel) Takhle spí Svišti :-) (Tygr, Horch a Pavlík) Takhle spí Svišti :-) (Tygr) Takhle spí Svišti :-) (Orel)
A takhle zase řádí Svišti na bazéně (Orel a Tuki) A takhle zase řádí Svišti na bazéně (Veka)
A takhle zase řádí Svišti na bazéně (Pavlík)
A takhle zase řádí Svišti na bazéně (Tygr, Jelen a Hroch)
A takhle zase řádí Svišti na bazéně (Hanys, Tuki, Hroch, Tygr a Jelen)
Pohled na bazén v dálce je i nezapomenutelný tobogán :-) A zase důkaz o účasti na bazéně... :-) Jedna ze třínácti her do podzimní 13 (Orel, Tygr a Kubík) Jedna ze třínácti her do podzimní 13 (Tygr, Orel, Kubík, Pavlík, Vlček a Jelen)
Jedna ze třínácti her do podzimní 13 (Veka a Hroch)
Budova, kde jsme byli ubytováni (DDM Kamarád v České Třebové)

Ten, kdo by chtěl již teď všechny fotky a videa z této akce tak ať se domluví s Alim. Cd má 214 Mb. Jinak CD nebo DVD se všemi fotky a videi ze všech akcí a
soutěží, které podniklneme ve školním roce 2006/2007 dostanete jako obvykle vždy koncem měsíce května společně s cenami za celoroční bodování.