Turistické středisko Svišti - Jarní třináctka 2007
Jarní třináctka 2007
( 11.-16.2.2007 )

Tak jako každým rokem tak i letos jsme jeli na jarní třináctku. Tentokrát jsme měli ubytováni v malé vesničce Heraltice. Sraz byl v neděli 11.2. kde jinde než na nádraží v Českem Těšíně. Ve vlaku jsme zabrali strategická místa tak abychom byli co nejblíže u sebe a začali si užívat tento výlet. Už ve vlaku nás potěšila dobrá zpráva - volal nám Radim, že se stal tatínkem. Plni radosti jsme vystoupily v Oříškách, kde nás čekal majitel se svým autem. Naložili jsme naše batohy k němu do auta a vydali jsme se do nedaleko vzdálených Heraldic. Když jsme dorazili, uviděli jsme útulnou chatu, která byla nachystána jen pro nás. Ubytovali jsme se a ihned jsme se vrhli na jednu z 13 her. Kolem byl krásně rozsáhlý les a tak jsme ho hned využili. Když jsme dohráli, a najedli se, tak jsme dostali osobní volno a protože jsme byli z venku dost promrznuti a chata nebyla ještě vyhřátá, tak jsme se rozhodli jít do sauny. Druhý den nás zaskočili v obchodě. Úplně jsme zapomněli, že jsme na vesnici a to co je pro nás normální, tak oni tu neznají. Z toho plynuli nepříjemné komplikace jako objednávání brambor a vajíček, které v tom obchodě vůbec nevedli. Ale jinak jsme prožili vskutku krásný den plný her. Jeden ze dnů naší jarní 13 jsme jeli do aquaparku v Jihlavě. Ráno jsme nasedli do autobusu a vydali se do Okřiků, odkud nám jel vlak. Do Jihlavy jsme se dostali celkem snadno, ale najít to koupaliště, to nám tedy dalo pořádně zabrat. Zástavky byli celkem špatně značené a moc lidi nám nedokázalo vysvětlit jak se tam máme dostat, tak pak není divu že jsme to přejeli. Nakonec jsme přeci jen dorazili na místo bylo to tam vskutku krásné, tobogan, vířivky, masážní sprchy, bar hned u bazénu a k tomu všemu ještě 2 proudové bazény, které vás pořád unášely do kola. Jeden z nich byl venku a ten jsme si oblíbily ze všeho nejvíc. Užili jsme si tam spoustu legrace a když Aleš zavelel že už jdeme, tak se jako vždy nikomu nechtělo, ale co to bylo platné, museli jsme ven. Na druhý den jsem onemocněl a tak měl na povel všechny hry Hujer. Naštěstí to s mými poznámkami a mojí pomocí zvládnul úplně bez problému. Pátek se blížil neúprosně a my museli jet domů. Nezbývalo nám než vyhlásit vítěze a začít balit. Ve vlaku jsme si vyprávěli dokola naše zážitky a těšili se domů na naše teplé postele a koupelny… :-)

Hanys

Dino
277 bCelkové pořadí po 13 her

Zpět na hlavní stránku

Cesta na tam (Zbuj a Harry) Cesta tam (Brumík a Vlček) Cesta tam (Dino) Hra šachovnice Hra šachovnice - 2
Hra šachovnice - 3 Aqaupark (Orel a Harry) Brumík a Harry Aqaupark Jihlava Orel a Brumík v akci
Aqaupark
Tobogán 93 metrů... :-)
Kuk na Veku Expedice do Jihlavského podzemí
Že by tajuplná chodba... :-)
Veka a pekelné lože Jihlavské podzemí Jihlavské podzemí
Údajná brána do 4 dimenze
Bramborové derby
Zbuj a Jezdec Bugs Banny a Brumík V zápalu boje Jezdec, Zbuj a Tygr
Rytíř Brumík
Pirát Bugs Banny
Sněhurka Zbuj :-)
Červená karkulka Jezdec :-)
Harry Potter Dino
Upír Orel
Trpaslík Tygr
Kouzelník Harry
Naše pohádkové postavy... :-) Hra Bulánci Hra Bulánci - 2
Vyhodnocení za 3.místo (Harry) Vyhodnocení za 2.místo (Tygr) Vyhodnocení za 1.místo (Jezdec) Táborová základna Heraltice Základna Heraltice ze zadu... :-)